Bilden visar fötterna på två personer som har på sig innebandyskor och sportstrumpor. Runt dem finn

I Botkyrka bjuds det på massor av skojiga aktiviteter runt om i kommunen, både för små och stora. Här nedan hittar du de aktiviteter som Botkyrkabyggen är med och arrangerar.

Kul på lovet med Botkyrkabyggen

Alla barn har rätt till en meningsfull fritid. I över 10 års tid har Botkyrkabyggens satsning Kul på lovet (tidigare Kul i sommar) gett alla barn som bor i Botkyrka möjlighet att delta i aktiviteter som uppmuntrar till rörelse och gemenskap under skolloven. Tillsammans med föreningar arrangeras kostnadsfria aktiviteter som dans, boxning, cricket, pyssel, fotboll och massor av annat skoj året om. I samband med aktiviteterna bjuds ofta även på mellanmål eller en lättare lunch. I aktivitetskalendern nedan hittar du de Kul på lovet-aktiviteter som är på gång inom den närmaste framtiden.