Hur vill du registrera dig?

För att börja använda mina sidor behöver du först skapa ett konto. Välj det val som bäst passar in på dig.

Skapa konto till Mina sidor

Som hyresgäst hos Botkyrkabyggen ser du det mesta som gäller ditt boende på Mina sidor, till exempel information om din lägenhet, ditt kontrakt och din hyra. Här finns även våra digitala tjänster, så att du själv kan göra felanmälan, boka tvättstugan eller leta efter lediga parkeringsplatser.

Som sökande kan du som bor i Botkyrka kommun söka bostad via Botkyrkabyggens hemsida. På Mina sidor registrerar du dig som sökande och anmäler ditt intresse för lediga lägenheter.

Vissa av Botkyrkabyggens lediga lägenheter söker du via Bostadsförmedlingen i Stockholm. Dessa lägenheter är tillgängliga att söka för alla som står i Bostadsförmedlingens kö, oavsett om du bor i Botkyrka kommun eller inte.